Name:
Email Address:
Phone No.
Address
List of Order
List of Order
Delivery Method Poslaju Courier (Semenanjung) RM7 (1-2 item)
Poslaju Courier (Sabah / Sarawak) RM9 (1-2 item)
FREE POS (bg item yg telah dinyatakan)
Payment Bank Selection Maybank a/c : 1643 2400 7536 (Zaidah Abdul Wahid Amini)
CIMB a/c : 1227 0013 7455 25 (Zaidah Abdul Wahid Amini)
Payment Method ( please make sure that you enter the correct method ) : Cash deposit
ATM transfer
Counter transfer
Online transfer
Remark :

This contact form was created by Freedback.

Monday 29 April 2013

Significant Skincare


Anda seorang yang suka bersolek nipis atau tidak suka mengenakan solekan tetapi masih mahu kelihatan cantik berseri??? SIGNIFICANT SKINCARE adalah jawapanya!!!

Significant merupakan penemuan daripada sumber semulajadi untuk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. Significant bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda.

Produk ini Mengandungi Vitamin E untuk merawat muka dengan menghilangkan jerawat, jeragat, bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda. Produk ini tidak MENIPISKAN dan MEMERAHKAN kulit muka kerana ia membersih kulit secara SEMULAJADI. 

Significant telah mendapat kelulusan KKM. Anda tidak perlu meraguinya kerana tiada bahan merbahaya dalam produk ini.





NORMAL SET (VITAMIN E) RM100
SENSITIVE SET (VITAMIN C) RM110




 
BEAUTY SOAP VIT C AND VIT E 
RM 39 & RM 35



LOVELY TRIAL/ TRAVEL SET
RM65

LOOSE PACK
DAY/ NIGHT CREAM RM 39



Cara Pemakaian
Cuci muka dengan sabun 2 kali sehari, gunakan krim malam pada malam hari dan gunakan krim siang pada siang hari. Krim pekat dan agak melekit. 

Di awal penggunaan, sapu krim pada muka yang tidak terlalu kering atau tidak terlalu basah iaitu sedikit lembap agar krim mudah disapu, disarankan krim disapu sejurus selepas mencuci muka. Cukup dengan sapuan krim nipis sahaja sudah memadai.

Produk Significant tidak mengandungi hidroquinon yang menipiskan kulit muka, merah/memeritkan kulit muka namun tidak disarankan pada mereka yang memiliki kulit sangat sensitif dan alah pada bahan kosmetik. Ia membersih dan merawat secara lembut dan semulajadi. 

Ini disebabkan lapisan sel2 kulit mati di permukaan kulit tertanggal, proses penggantian sel2 baru berlaku bagi menghasilkan kulit yang lebih bersih, cerah dan licin sekata.

Kebiasaannya kesan awal sudah dapat dilihat dalam tempoh 2-3 minggu pertama. Jerawat berkurangan, kulit lebih segar, pori2 mengecil, cerah dan terasa lembab semulajadi. Selepas penggunaan selama 4-6 minggu, parut jerawat kian pudar, jeragat mula hilang, garis2 halus berkurangan, kulit lebih anjal dan mulus.

Jika awal penggunaan muka terasa pedih, hentikan penggunaan krim malam tetapi teruskan dengan krim siang dan sabun. Selepas 2, 3 hari gunakan semula krim malam.
Antara kesan awal yang biasa ialah rasa gatal di tempat yang bermasalah dan pengeluaran minyak berlebihan (biasanya kesan ini hanya sementara dan akan beransur kurang). Kadang kala bagi kulit yang kurang mendapat penjagaan sebelumnya akan berlaku sedikit penggelupasan HALUS di bahagian bermasalah.

Jimat???
Satu set Significant bole bertahan selama 2-3 bulan bergantung kepada cara anda menggunakanya...                                   
 

                              
                                       


 


Berpanas & berdebu bila pergi ke site?? Tidak perlu risau kerana dengan menggunakan Significant muka anda tetap berseri-seri...yeeehaaa!!!


Saya merupakan pengguna dan pengedar Significant.  Saya menjual produk ini berdasarkan kepada pengalaman saya menggunakanya dimana harganya yang berpatutan, pemakaian yang mudah dan semestinya kerana ianya berkesan.

Menggunakan Significant memudahkan lagi ketrampilan saya kerana tanpa memakai bedak muka skalipun wajah tetap berseri2 dan pemakaian yang amat mudah dimana ia mepunyai sabun, krim malam dan krim siang sahaja. 

Setiap orang mengalami kesan yang berbeza apabila menggunakan produk ini. Bagi saya, kesan perubahan adalah selama sebulan selepas menggunakan Significant dimana kulit wajah saya semakin hari semakin berseri, licin dan lembut. 

Sepanjang tempoh sebulan penggunaan, wajah saya terasa tegang dan kering tetapi anda jangan risau kerana tempoh itu hanyalah sementara. Ada juga dikalangan pelanggan yang tidak mengalami  apa-apa kesan tetapi majority berpuas hati menggunakan produk ini.

Jadi mengapa perlu tunggu, ayuh mencuba produk ini kerana anda pasti berpuas hati.

PERSOALAN??
Kenapa sebahagian pengguna merasa tidak selesa akibat kesan merah, mengelupas, gatal2 di awal penggunaan produk Significant adalah kerana kandungan asid buah yang terdapat pada sabun pembersih Significant dan krim malam yang bertindak membantu menanggalkan sel2 kulit mati pada wajah. Dalam beberapa keadaan, sel2 mati sebelum ini tidak gugur dengan sempurna lalu bercampur serta bertindan dengan sel2 baru, punca kepada kulit kusam, tona tidak sekata dan jerawat.  

Inilah yang menyebabkan kulit menjadi pedih kerana keadaan lapisan sel2 yang bercampur aduk ini terangkat bersama. Namun ia bersifat sementara sahaja kerana sel2 baru akan tumbuh lebih sihat dan segar. Apabila kulit mendapat lebih oksigen dan bernafas lebih sempurna, ia akan memberi peluang kepada jaringan kolagen semulajadi terbina secara optimum. Hasilnya wajah akan lebih lembab dan anjal secara semulajadi. JGN RISAU SIGNIFICANT TIADA BAHAN KIMIA!!!  


  Testimoni Pengguna


Dulu muka pengguna ni cantik tp dy menggunakan produk yang menghakis kulit. selepas tidak menggunakan produk tu kulit muka bermasalah dan liang pori muka dah membesar. so i suggest gn set normal and perubahan dalam masa sebulan dah nampak dah tapi 2 minggu pertama dia rasa pedih sket dekat liang pori tu sewaktu mencuci. Berkat kesabaran, alhamdullah muka dah semakin cerah dan cantik...

Ni plak my mum...haa dh pkai Significant hilang abes jeragat2 n kesan kn getah macang kt muka pn makin pudar...


Customer yang sememangnya dah cantik...tapi pakai Significant semakin2 la cantiknye coz muke dy menjadi kemerah2an... yg dy suke sb pkai Significant ni parut cepat ilang... iskh lagi cantik dari muka i hihih....

Semalam hantar stock Significant kat satu customer ni. Muka dia sblm guna mmg penuh jerawat dan ini membuatkan mukanya kusam dan xbermaya. so bln september i introduce  Significant srh dia cuba coz menurut customer i ni dia dh cuba mcm2 tapi muka dia ttp xde perubahan. Mulanya takut jgk nk rekemen coz takut dy ade allergi kosmetik tapi i syorkan gn set sensitif. 

Alhamdulillah...smalam jmp wajah customer i ni semakin berseri dan jerawat dah kurang cume bekas2 jerawat sahaja yg tinggal...so my customer ni bertekad untuk teruskan dgn  Significantt smpi mendapat muka yang licin...thanks for using SIGNIFICANT and thanks to SIGNIFICANT for building the peoples confidence and makes their skin look beautiful then ever....oh yea nti i akan upload gambar customer i ni....

  Ini adalah testimoni saya sendiri diawal penggunaan Significant...lihatlah perbezaanya…




Nak Order 
sms/ whatapps/weechat Zaidah 
017-627 9633/ 017-232 1632

No comments:

Post a Comment